The Monkey King
A thousand years ago, the Great Sage of Qi defeated the golden winged roc on his way to escort Xuanzang to the West to learn scriptures. A thousand years later, Sun Xiaosheng followed Sun Wukong's ambition to punish evil and promote good, and embarked on the road of killing demons and demons with his brother Wukong. However, with thousands of years of enmity and entangled destiny, the good brother turned out to be the evil spirit Jin Xiaopeng. From life and death partners to swords and swords, they ushered in a war of cause and effect cycles.