Wonderland Junior S2
Taohuawu, officially renamed as "Wonderland Junior". It welcomes a group of young talented artists who have gathered together to create a trendy community and experience a carefree life in the mountains. This time, they will unleash their boundless youthful creativity in the wilderness, participating in community activities that have been "invaded". They will also define new lifestyles freely and work hard in a down-to-earth manner to gain opportunities to showcase their talents in the program.