Obsessed
Aleya is grappling with the loss of her mother and a growing rift with her father. Feeling isolated, she finds solace in a new relationship with Bara. However, her world turns upside down as she faces opposition from both her father and friends. Determined to pursue her love, Aleya makes choices that lead her down a dangerous path. As the situation escalates, she begins to question everything she thought she knew about Bara and the life she's built.