Let's Team Up: Season 2
Season 2 of the KPL team variety show: This season continues to tell the passionate stories of a group of young people in the world of esports. It will focus on the reunion of these young players as they embark on a journey to rediscover their passion for esports. The domestic part will show the players tackling main and side missions in a new, challenging environment. Combining music, friendship, competition, and survival, the show creates an ultimate reality show format for the esports world.