Dazzling Him
Sweet girl Xuan Yi stumbled upon her boyfriend being unfaithful. After the heartbreak, a twist of fate led her to become the personal assistant of the popular male idol, Long Yi. She assisted Long Yi on his journey to transform into a serious actor, accompanying him through various challenges, and ultimately helping him achieve his dream of transformation, while also finding a genuine love of her own.