My Father Is A Hero
My Father is Hero is full of action and features some remarkable stunts with Jet and Tze doing lots of wire fu. As in New Legend, Tze is featured on his own and with other child actors at school. When Jet is sent to Hong Kong for undercover work, he is arrested and taken away in front of family and neighbors to protect his secret identity. The kids at school ridicule Tze about his dad, but the young individual stoically takes the abuse. Forced to defend himself and his sickly mom, Tze kicks butt just like his dad.