THE LEGEND OF CHI LEL
In the early days of the Shang Dynasty, the disputes between the countries on the Chinese land continued, and the powerful began to rise, and the smoke of gunpowder filled the air. Red was born in this environment. Because he was born with red hair and a blue light on his face, Chi Lei's mother, even if she did not give up, eventually she was still cruel to abandon the baby Chi Lei in the depths of the forest and left alone. Abandoned in the forest under the sinister environment lucky survive, grow up healthy. As he grew up, a pair of wings grew on his back. ......