Sugar Master S1
Ji Mingtang, CEO of a successful enterprise, came to the "whole sugar northwest" for love because of online dating. He didn't expect to stage a "desert prince" adventure. Here he met a sweet girl who deserved to be protected, Xiang Muyang, and led the local college students to start entrepreneurship and wealth, and harvested a new direction to embark on again!