Love Blossoms with the Wind
When Song Qiyue returns from abroad, her dream homecoming collides with a harsh reality: inheriting a failing homestay on the brink of collapse. Teaming up with Gu Ci'an and his friends, they wage a revolution in hospitality. From financial disaster to unexpected triumph, their journey proves that the greatest rewards aren’t just profit, but passion, purpose, and the power of belonging.