Deyun Laughter Club Season 2
"Deyun Laughter Club" is an unprecedented internal assessment launched by Guo Degang, the leader of Deyun Club. Under the leadership of Guo Degang and Yu Qian, young crosstalk actors of Deyun Club will get a task in each episode and create a crosstalk about the task. Their partners will be reorganized in each episode and the person graded last will be eliminated on a regular basis. Let’s see who will dominate Deyun in this fall and become Deyun's rising star.