Super BOOMi S1
BOOMi, a small bear brimming with imagination, embarks on thrilling adventures alongside his adorable puppy friend, Bibop. He firmly believes that anything imaginable is achievable and explores various roles within his imaginative world—ranging from an astronaut to a dinosaur hunter to an ocean explorer. With high spirits, intelligence, and boundless curiosity, BOOMi and Bibop are always ready to take on every challenging adventure that comes their way.