Blade of Vengeance
After his family is massacred, Ye Zhao goes undercover as Meng Jianqing to infiltrate the imperial guard and hunt down his enemies. Trapped in deadly power struggles, he fights through betrayal and bloodshed to claim justice and carve a new future.