"Manga Man" Falling From The Sky
The comic author Mao Douzi modified his comics, again and again, making the big villain in the book—Su Wang mad and coming to the real world. “Forcing” the author to give himself a finishing end. They developed feelings when they got along in the real world. At the same time, they also had to deal with this crisis caused by the other comic character who came to this world for a decade hero Jiang Lin.