The Unseen
While investigating her sister's alleged suicide, blogger Shen Man plunges into a bizarre case involving obstetrician Ai Xia's hysterectomy and becomes the prime suspect. Female police officer Jiang Li helps clear her name. A single postcard, linking the two cases, forces these two opposing women to join forces. However, a second murder swiftly follows, thickening the fog of mystery...