Cage Fighting
Donggang City’s fighting scene is rocked by a legendary clash! From Wenshan Gym, two elite disciples face off. Three-time champion Zhao Zhiyang, and ambitious Kuang Xiaodong, who colludes with a corrupt syndicate. The arena becomes a den of conspiracy. Framed evidence and media manipulation lead to Zhao Zhiyang's wrongful suspension, while his master sacrifices everything to protect him. After three years of laying low at a fishing port, Zhao Zhiyang undergoes grueling training with rival Chen Zijian and rises anew! Now, in a blood-soaked final bout, he fights to expose the truth, reclaim his gym, and reignite the spirit of "cultivating virtue through combat"!