Fragrance of The Pomegranates
Ming Liang, an art school graduate, foregoes advanced education to take over the Red Pomegranate restaurant for his ailing foster mother. He overcomes numerous obstacles and elevates it into a quality dining venue. This experience fuels both his personal growth and artistic development. During this time, he reconnects with his fiercely independent childhood friend Gulina’er. Supporting and growing together, they evolve into lovers and deeply aligned companions.