Bloodblade in the Snow
In the 23rd year of the Wanli period in the Ming dynasty, border general Zhan Congwen is framed by a treacherous minister and his entire family is slaughtered. His son Zhan Hong flees and meets Xia Ying in Qinchuan Town, and the two eventually fall in love. However, he discovers that Xia Ying's father, Xiahou Batian, has been involved in his father's case, and the truth behind it gradually emerges. Ultimately, Zhan Hong gets his revenge. He is named the Commander of the Imperial Guards and continues to purge the government and the public of evil.