W – Two Worlds
Heart surgeon Oh Yeon-joo learns that her father, a famous comic book artist has gone missing. When she goes to her father’s studio, she is kidnapped by a man who splattered with blood all over his clothes. Her instincts as a doctor kick in and she saves the man’s life. But she stumbles upon the realization that the man is not from this world. Crossing into the virtual world of “W” and real world creates all sorts of unexpected situations that lead to conflict and danger.