The Hidden Truth
Young detective Tang Tang, under the guidance of his mentor, is drawn into the reinvestigation of the Naked Banquet Case, a dark mystery that has haunted the city for fifteen years. The sudden resurfacing of the former ringleader, Bai Qiming, puts the Qingcheng police on high alert. But as surveillance intensifies, what begins as a hunt for a fugitive soon unravels into a sprawling criminal web.
The investigation exposes the Hachi Dog Shelter, which exploits public goodwill for illicit profit under the guise of animal rescue while maintaining deep and sinister ties to Bai's syndicate. At the same time, a series of violent dog thefts ignites public panic when poisoned bait harms elderly residents and children. Every thread—from a restaurant owner's fatal mistake to the unexplained disappearance of a homeless man—leads back to the elusive Bai.
As these seemingly unrelated cases converge, Tang Tang gradually uncovers the hidden truth. But just as the picture becomes clear, his childhood sweetheart is kidnapped, forcing him to confront the shocking reality that the mastermind behind the chaos is the one person he never suspected.