Where's Officer Tuba?
Officer Tuba is shy and really not into any kind of conflict. Despite that, he suddenly finds himself first undercover with gang around him and second haunted by the ghost of his fallen comrade. Trying to avoid ghosts pranks he's up to win a heart of pretty shop manager.