The temptation of the meal SS1
With truth and delicious food as the foundation, the show uses mini-games to break the ice during a usually awkward dinner party. The show searches for everyone's inner self and acting talents, and creates a mealtime variety show with high EQ and high IQ. Behind the truth, games and food, there is a battle of brain and reliving of warm stories.