Fights Break Sphere Special 4: Origin
The talented teenager turns out to be useless and ostracized by the family, and his fiancee, comes to cancel their engagement in public. Xiao Yan was embarrassed and made a three-year contract. A bold statement shocked the audience: "thirty years east of the river, thirty years west of the river, do not disdain young people who have lost everything."With the help of Master Yao Lao, the fallen genius paved the way for the legendary counterattack!