Angry Wind
Betrayed and cast back in time to 1990, young CEO Zheng Nanfeng finds himself stripped of his title, now managing a dance hall and serving as an aide to his own wife, Zhou Zhiyi. In this era of both innocence and upheaval, he must use his foresight to turn foes into allies and thwart a smuggling ring. More profoundly, through this second chance at life and love beside his formidable wife, he discovers what truly matters. Together, they forge a legendary partnership, standing side-by-side in a tale of strength and redemption.