Prison On Fire II
Like the first film, this follows the fraternal bond of two inmates, once again Ching, but this time with "Brother Dragon", a boss of the "Black Rats" gang. Ching escapes the prison in order to see his son, Leung was placed in an orphanage after his grandmother died and gets into trouble with Scarface's replacement, Officer Zau.