The Red Cradle
In the autumn and winter of 1946, amid shifting tides of war, the Yan’an Second Nursery is ordered to evacuate 136 children to safety. Thus begins a perilous journey known as "The Long March of the Little Ones." Through gunfire, harsh terrain, and relentless danger, the caretakers and soldiers shield the children with their lives until the final child reaches safety in an epic tale of sacrifice and survival.