Zero Case Police Station
This show features daily stories in a police station. Chen Yingxiong, a passionate grassroots policeman, met Gong Wuyuan, a diligent good student. After what they've gone through, both of them have grown from inexperienced newcomers to responsible and mature police officers. With a series of light-hearted and healing stories, this show reflects that the grassroots police work in the primary-level community without any regret and always move forward with great courage in times of danger. With their practical actions, they have performed a different and wonderful life in their ordinary grassroots positions.