Money Money Come
Chen Gongxi, the unassuming owner of a teahouse in Beimen Alley, is actually a hidden Mahjong master. When a corporate rivalry intensifies, three women seek him out, urging him to return to the scene. To protect the vibrant life of the old street, he joins forces with his confidante to battle the schemes of a business tycoon. Amidst the deceptive Mahjong games, the young prodigy repeatedly turns the tide, saving the community from crisis. Just as he is about to win the beauty's heart, a long-buried truth about his past unexpectedly emerges...