Rose War
Gu Nian was a full-time wife, her husband, Song Jiachen was a top lawyer, he had a successful career and lived a prosperous life. However, something unexpected happened, Song Jiachen got into a criminal case, he was arrested and involved in a sex scandal. Gu Nian suffered the change of family and betrayal of lover. To keep a family, she came to her friend's law office and returned to her former career. Gu Nian showed excellent abilities and helped Song Jiachen clear his crimes. When Gu Nian made achievements, people only saw her glory, no one knew her hardship, but she lives without regrets and becomes her own queen.