Love Starts After Divorce
Internet celebrity Xu Luo cheated during her marriage, greatly humiliating her husband, a famous MCN president, Lu Zezhen. They met again a year later, with Lu Zezhen swearing to seek revenge and beginning to pursue Xu Luo fervently, even kneeling and confessing his love for her in a live broadcast on the Internet. In the end, the two cleared up their misunderstandings and revealed the details of the "infidelity scandal" to the netizens. As the woman who plotted that "scandal", Shen Ruoxi’s reputation was completely ruined. Xu Luo and Lu Zezhen rekindled their love and began their enviable, sweet life together.