Desperate Sniper
The story takes place in A country, the hero Zhao Jian led his black wolf squad for A country general Chacai escort goods, halfway met the ambush of the strike team. Zhao Jian caught guerrilla female captain Zhang Ling, just know black wolf team transport is not humanitarian goods, but human experiment raw materials. General Chachai, for his own selfish desires, experimented on human beings. ZhangLing request black Wolf team help was rejected, on the way back, black Wolf team found in the jungle after the human experiment miserable, ZhaoJian unbearable heart pain, quit black Wolf team decided to fight with ZhangLing guess. And teammates have decided to speak together to check guess organization a net, comfort the ghost of the dead.