A Thousand Lies And A Hundred Plans
At the same time, a car accident suddenly struck Chairman Li. Therefore, Ning Yang became the descendent of his place. Yet Xin Ran noticed that all the women around Ning Yang, including Li Youyou, started to disappear. The cover of Ning Yang was slowly revealed.