The Road to Glory
In the winter of the fourth year of Shaojing, Xiao Li, the head enforcer of Yongzhou’s East Market, unexpectedly rescues Wen Yu, a fallen princess on her way to Southern Chen to seek military aid. As they grow closer, love quietly blossoms between them. Determined to protect her, Xiao Li embarks on a perilous journey to help her reclaim her kingdom.