Rock&Roast S3 Season 3
Rock&Roast S3 is positioned as an original studio comedy talk show. According to the topic of each program, the talk show actors will cut in from different perspectives, and use professional comedy creation ability to output high-quality content to satisfy the audience. They will compete for the annual "talk show king" crown.