Get Married
Orphaned since childhood, Gu Anyue endured abuse under her sister-in-law's roof while scraping by as an embroiderer. The Great Zhou Dynasty's unapproachable "War God," Shen Yanzhi, fell prey to a scheme orchestrated by his stepmother and half-brother - a banquet trap that led him to forcefully claim the innocent woman who strayed into his chambers. Months later, Gu Anyue's pregnancy exposed the truth. When Shen Yanzhi investigated and discovered the "drunken night" involved a virtuous artisan, he raced on horseback to rescue mother and child from execution.