Eyes of the Sky
After an explosion causes Huo Ming to lose his memory and become a deliveryman, he is drawn into Lin Yun's corporate crisis. While investigating the truth, he suffers a head injury that activates an AI chip in his brain, granting him extraordinary abilities. With his newfound powers, Huo Ming helps Lin Yun defend her company against enemies, uncovers the secrets of his own identity and his father's past, and ultimately finds true love with her. Together, they grow and write their own inspiring story of resilience.