The Royal Highness of the Princess
When C-list actor An Ran accidentally transmigrates into a script, she plays the fool to find her way back to the modern world. Her attempt to save a minor character, however, pulls her into the revenge plot of Yu Wenrui, a scheming chief minister. Now posing as the minister's loyal lackey, An Ran must navigate a partnership built on mutual deception, all while a conspiracy to overthrow the Yunmi Empire unfolds around them...