Second Life
The film tells the story of a series of battles of wits and courage between Lao Liang, the feared "God of War" in the women's prison, and Ah Gui, the blind "former killer" of the Qinglong Gang, after they met unexpectedly. One is a traditional Chinese medicine martial arts master who has been separated from his son for many years and has always wanted to love his son in the best way; the other is an orphan who was abandoned by the gang and finally returned to his family, but has always wanted to assassinate his mother in various ways. The two met at the wrong time, and through scenes of peak kung fu duels, a series of ridiculous but exciting oolong events were triggered, and a wonderful fate of two-way redemption and mutual fulfillment was achieved.