Prison On Fire
The plot mostly involves the two main characters, Chung Tin Ching and Lo Ka Yiu, and problems they face with Mickey, a fellow inmate, and "Killer", a prison guard. Advertising designer Yiu is sentenced to three years of imprisonment in a Hong Kong prison for manslaughter. He was convicted for pushing a man who had robbed the grocery store of his father onto a street under a passing bus. He is assigned for work at the prison ward where he meets Ching. The men befriend each other and Yiu asks to be transferred to the laundry where Ching is working.