Blemish Flaw
Mystery video blogger Yang Zhenghui uncovers a disturbing connection between the long-term disappearance of his ex-girlfriend, Liu Wei, and a ceramist named Zeng Jie. A fire that broke out at Zeng Jie's studio a year ago appears to have concealed crucial secrets about Liu Wei's fate. Now, Zeng Jie is scheming to murder his wife and take over her fortune. As Yang Zhenghui digs deeper, the logic behind the truth slowly surfaces...