Boxing Champion Mother
Han Xiaoxiao, a flower mover, works hard for her family every day, and her useless husband and her mute daughter keeper her busier. Han Xiaoxiao, who is optimistic by nature, firmly believes that everything will be fine, and has always faced everything with an optimistic attitude. At this time, an upcoming film "Boxer Mum" gave her a chance to compete for the leading actress role. In order to motivate her husband and daughter, Han Xiaoxiao began to learn boxing and signed up for the competition, but she didn't know that she fell into a trap... Facing this confusing prospect, she looked back and counted on her family, Han Xiaoxiao, who raised her fist, where will she go in the end?