The Truth is Murky
On a rainy night, seven people from all walks of life seek shelter in a remote inn. Little do they know that danger is approaching after nightfall. After a waiter dies mysteriously, more and more deaths follow, turning this night into a game full of killings. People with different motives search for the real culprit amid the continuous deaths, but a huge plot twist awaits at the ending.