Haoge Love Story
Migrant worker Zhang Hao falls in love with female anchor Chun Xiao, but they don't know that there are layers of conspiracy hidden behind this relationship. A fraud gang headed by an elephant threatens Chun Xiao with nude photos and asks him to assist them in defrauding Zhang Hao. But Chunxiao and Zhang Hao gradually developed feelings after getting along day and night, and finally Chunxiao confessed everything to Zhang Hao, and Zhang Hao also extended a helping hand to Chunxiao. In the end, they cooperated with the police to bring all the elephants and others to justice, and Zhang Hao and Chun Xiao also gained true love.