The Killing Angels
Lin Jiaying, who lives under the warlords, has been living with her sister since she was a child. She happens to meet her sister who is being hunted by the warlord Ma Shijie and others, and had to watch her sister being persecuted to death helplessly. At that moment, Lin Jiaying learns that her sister is a member of Ho Meizi's Special Forces Group for Women, and she decides to join her. At the training base, Lin Jiaying and the other sisters learn various skills together and pass a series of cruel tests, building a deep friendship. She is faced with an even greater challenge now... Faced with internal entanglement and torment, she begins to doubt the secret training organization and eventually unveils the mystery of the organization through layers of fog...