Legend of Supreme Soldier
Leaving on a desolate, nameless junk star, Ye Zhong activates a peculiar artificial intelligence mech named Mu Shang by chance. Although they flee together from the star's cataclysmic Stellar Radiance disaster, they become embroiled in unforeseen conspiracies and chaos. In this vast expanse of the universe, how much unknown awaits them?