Brother
The story centers around young people passionately pursuing their life dreams through a world-class rally. These brothers from various ethnic groups in Xinjiang reignite the ancient Silk Road with love and dedication, becoming heroes in their everyday lives. They carry the wild spirit of the Great Desert, narrating a heartfelt and meaningful story of modern Xinjiang. How will their journey shape the future of Xinjiang and their lives?