Married with a Young Girl
Virgo, a successful doctor left by his fiancée on their wedding day, impulsively marries Khaira, the daughter of his best friend. Their twenty–year age gap sparks clashes and misunderstandings, yet slowly affection grows between them. But when Khaira grows closer to her childhood friend Lingga, and Vita, Virgo's ex-fiancée returns, their fragile love is shaken to its core.