SNAKER IN GOLEND
The school where the male master Xiaoya is located has lived by hunting demons from generation to generation. Thousands of years ago, a giant snake with nine heads, with gold light, often turned into a beautiful woman, for evil in the world, claiming to be the lady of the golden snake. Finally, Nanhua, the demon master, defeats Lady Golden Snake and cuts off her head in exchange for peace. However, although the body of the golden snake lady is dead, the aura is not destroyed, and the prophecy of the demon king's rebirth is left before his death. After the disaster for thousands of years, guarding the Golden Snake lady's demon temple turmoil, a mysterious ghost demon will block the Golden Snake lady's sword stolen away, resulting in the Golden Snake lady spirit power. A small demon named Qu Ling was ordered in danger, shouldered the responsibility of recovering the sword, but Qu Ling Ling weak, must find the Royal Sword Pavilion in order to surrender the golden snake so the male Lord side small ya synergy Qu Ling together on the path to find the sword.