Go Up Against The Immortal
Born into poverty, Chen Yuanqi sacrificed everything to support his beloved's education, only to be betrayed and left for dead. After awakening to divine powers from a fatal fall, he vows to defy fate and rewrite his destiny. Joined by an aloof saintess, a seductive demon queen, and a spirited spirit clansprite, he embarks on path of vengeance, crushing noble houses, obliterating demonic sects, and challenging the heavens themselves. With mortal flesh, he defies the laws of the immortal realm. As humanity teeters on the brink, he burns his very essence to shatter the chains of predestination, fighting for a chance to overturn destiny for all.