Tower of Babel
A midnight massacre at the Babel Villa in Mystic City. The homeowner is found decapitated, and his wife dies by self-immolation. Two deaths in one night ignite an urban legend. Months later, six individuals gather at Towel of Babel, seeking the truth behind the will, unaware that they have already walked into the snare of fate. As secrets surface and dangers lurk in every shadow, no one will emerge unscathed. Beneath the web of deceit, what is the real truth?