Country Roads Delicious Foods 3
"Country Roads Delicious Foods 3" ventures into the hidden corners of southern China, including Guangdong, Guangxi, Zhejiang, Fujian, Hunan, Jiangxi, Anhui, and Guizhou, over twelve episodes. From bamboo forests to ancient villages, the series explores bizarre "dark cuisine" and exotic flavors that challenge culinary norms, decoding the cultural secrets behind rural ingredients and regional tastes.